Friday 22 April 2011

PENDAHULUAN

Saya telah diwajibkan untuk menyiapkan folio berkenaan kejuruteraan kimia. Saya dapat hasilkan folio ini kurang daripada seminggu. Saya mendapat bahan tentang projek ini melalui laman web dan juga majalah-majalah dan artikel. Saya memilih kerjaya kejuruteraan kimia kerana saya amat meminati subjek yang berkaitan kimia,matematik,dan subjek kira-kira yang lain. Melalui folio ini saya dapat ketahui banyak maklumat tentang kejuruteraan kimia yang bakal saya terajui setelah tamat pengajian nanti. Saya juga dapat mengetahui tentang sejarah kejuruteraan kimia. Tanpa membuat folio ini sudah tentu sukar untuk saya memahami apa sebenarnya kejuruteraan kimia tersebut. Di samping itu,saya juga dapat mengetahui tentang cabaran dan dugaan yang bakal menimpa seseorang jurutera kimia itu yang mana setiap hari mereka berhadapan dengan maut. Akhir sekali,saya dapat tahu tentang kelebihan seorang pekerja kejuruteraan kimia tersebut.

No comments:

Post a Comment